9.23.2008

Надад байгаа хамгийн нандин зүйлээ түүнд өгөх үү болих уу?За юу ч гэсэн нэг харж байж шийднээ.
Би түүнд хайртай маш их хайртай би түүий төлөө зүрхээ ч өгөхөд бэлэн.
Ингээд л орхиод явах байсан юм гэж үү?Дахиж би хайр гэдэг зүйлтэй учрахгүй байхыг хүсч байна
Чамдаа хязгааргүй их хайртай Хоёулаа үүрд аз жаргалтай амьдарнаа
Бид хоёрт юу ч тохиолдсон биднийг юу ч салгаж чадахгүй ээ Хайраа би чамдаа маш их хайртай
Энэ дээр одоо ямар тайлбар бичдэг юм билээ? Collection
Хайртай...
Хайртай...
За хэдэн зураг орууллаа доор байгаа үгнүүдийг нь өөрөө зохиогоод л тавиад байлаа.ер нь бол ганцаараа хотод уйдаал амрангаа 1 юм хиймээр санагдаад... за тэгээд мэдээж таалагдсан бол коммент үлдээгээрэй

No comments:

Post a Comment

Сэтгэгдлээ үлдээж байгаа танд баярлалаа. Үүгээрээ та бидэнд урам зориг огч байгаа юм шүү :D