11.09.2010

Найз

Алаг дэлхийд намайг ганцаардал бүү үзэг гэж
Ашгүй бурхан гар таталгүй хайрласан
Амины хэдэн нөхөдтэй билээ би

Цэцэг шиг залуу насандаа бид инээлдэж уулзлуу
Цэнгэл найрын дунд гар сунгаж танилцлуу
Цэцэн шүлгээр тургиж сум шиг нисэж эсвэл
Цээжинд хүнд оргиод уйлж суухдаа би та нарыгаа дуудлуу

Яасныг санамаар байна хэдхэн найзаа яримаар байна
Яруу найрагчын зүрх нөхөрлөл хайрын данс юм
Алтан үсэгээр бичиж, титэм хийж өмсмөөр
Анд нөхөд минь миний цорын ганцхан гангараа юм

Будант Богдын орой ертөнцийн гунигт цэг дээр
Буугаад нисэх шувууны жигүүрт би атаархдаггүй
Буруудаж зөвдөж, дутаж, сагаж явлаач
Бусад нь яах вэ? Анд нөхдөөр би дутаагүй

Намрын усан бороо яндан дагаад урсхад
Найзынхаа дэргэд дулаацах гэж би гэрээсээ гардаг
Нанчид бүлээн цай хаанаас ч олддог орчлон дээр
Найзынхаа гараас хор уугаад сэхэх гэж би яардаг ааШүлгэндээ тавих эцсийн цэг миний нөхдийн нулимс юм
Шүтээндээ бурхантай цуг залах нь миний нөхдийн хөрөг юм
Шүүх эцсийн цааз миний нөхдийн үнэн гашуун үг юм
Шүүдэртэй талд намайг тавих нь миний нөхдийн л мутар юм аа
Ц.Хулан

11 comments:

  1. naad nuhud mini minii tsorin gants gangaraa.

    ReplyDelete
  2. ymr balai shuleg vee hehe nziinhaa garaas hor ugaad seheh gj yaarna entr ch gejaah shig hehe sorry kkk

    ReplyDelete
  3. nuhud zarimdaa nohod boldiishoo neeree ntr

    ReplyDelete
  4. unende bol nohod bh n ihdee

    ReplyDelete
  5. za ingeed ene sedvee tsaash urgeljluulj hen hezee yaj nohoitson tuhai bichitsgeey ^_^

    ReplyDelete
  6. hhe balain uul n nuhdiin shuleg bsn avch nohdiinh sedeveer bichih bolj bgamuu ain?? muusain nohoinuudaa edr??

    ReplyDelete
  7. Hamgiin ahnii nohoidolt amaraa bj magad. tegee l hoch oo avsan biz. :P

    ReplyDelete
  8. Neg udaa Amaraa idreed mungu bhgui gej heleed pc-d daalgasan gesen. Tgd togloj duuschaad ter 2 salaad yavtsgaasiim bn l da. Idree yasan ch gelee ergeed pc-nd orood irsen chin Amaraa toglood suujiisan gesen gahh gahh.
    Amaraag nohoi gesnii uchir iim buyu.

    ReplyDelete
  9. Za yunii umnu goy shuleg bna tgd SDA NAR MINI BI TER UYD CHIN KARMANASA MUNGU OLSII NI IDREEG GARSANII DARAA

    ReplyDelete

Сэтгэгдлээ үлдээж байгаа танд баярлалаа. Үүгээрээ та бидэнд урам зориг огч байгаа юм шүү :D