10.03.2008

Bx-I Have A Dream(цоо шинэ дуу)


Дуучин Bx буюу Батбаатарын цоо шинээр гаргасан Боолын гэрээ киноны дуу болох "I have a dream" буюу "Надад нэг мөрөөдөл бий" хэмээх дууг хүргэж байна, одоогоор нэг их сайтуудад тавигдаагүй л байна. Ер нь яваандаа залуусын дунд нэлээдгүй хит болно гэдэгт би бүрэн итгэлтэй байна. Манай Монголчууд дууны эффект энэ тэрийг их боломжын хийдэг болжээ(Гэхдээ энэ дууг хулгайлаагүй л бол).Энэ дуу миний хувьд үг,ая хоёрыг нь их гоё зохицуулаж дуучин нь ч их гоё дуулжээ. Гол нь дууны үг нь их гоёоо нийгэмийн болохгүй зүйлүүдийг хэлж байсанаа Монголоо гоё болно гэж мөрөөдөж байна энэ тэр гээл их гоё үгтэй дуу байнаа. Киноны хувьд удахгүй нээлтээ хийх юм шиг байна лээ. Мөн энэ дууны клип нь саяхан гарсан байна лээ. Заа тэгээд би энэ дуу надад аймар их таалагдлаа. Өнөөдөр лав хэд сонссон юм бүү мэд. Заа тэгээд яваандаа нэлээдгүй хит болох дуу учир эртхэн татаж аваад хүмүүс дунд хит болохоос нь өмнө нь сонсоол хүмүүсээс арай түрүүнд яваарай хэхэ Заавал татаж аваад сонсоорой
Bx-I Have a Dream дууг татаж авахыг хүсвэл үүн дээр дарна уу
Bx-I Have a Dream дууг татаж авахыг хүсвэл үүн дээр дарсан ч болно

2 comments:

Сэтгэгдлээ үлдээж байгаа танд баярлалаа. Үүгээрээ та бидэнд урам зориг огч байгаа юм шүү :D